Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
$eR4F!N
Chłop
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chłop z Mazur ^^
|
Wysłany: Czw 9:30, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Obawiam się, że gdyby LE wprowadził te wszystkie "udoskonalenia" to to by nie była ta sama gra :<
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
raaistlin
Moderator
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ansalon
|
Wysłany: Czw 11:54, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
[DR]Arek napisał: |
Z jednej strony było by dobrze, ale z drugiej hmm...skoro woje by wszystko robili za Ciebie to jak by byl udzial gracza, gdzie by była taktyka i refleks, przecierz bitwie panuje chaos, a ostatnio udało mi sie zgniesc ponad 5 Muszkietów kamieniem:D Watpie by jakis skrypt zrobil to za mnie, chyba ze rozgniotl by połowe mojego wojska:D |
Czy ustawianie się w szyku bojowym to już jest wszystko? No wydaje mi sie, że czegoś takiego przy tym swoim szkoleniu powinni się uczyć. Refleks... A nie wydaje Ci się, że w strategii najważniejsza powinna być taktyka i rozumowanie? Refleks zostawmy sobie dla FPSów. I po co nam skrypty dodatkowe? Mi chodziło tylko o ustawianie się w odpowiednich liniach, a nie od razu o turlanie kamieni... Jeśli grałeś w AOE 2 lub 3 to powinieneś wiedzieć o co mi chodzi. Swoją drogą te kamienie to też nieźle niedorobione są. Bo kto widział, żeby zwykły chudy łucznik na równinie zdołał kulnąć głaz większy od niego tak mocno, że przez 10 metrów leciał z prędkością światła i rozwalił na kawałeczki 5 innych ludzi? Takie rzeczy to tylko w Erze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serpentes
Chłop
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:57, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Heh pewnie zeby to niebyla ta sama gra...byla by o wiele lepsza
Moze wlasnie przez takie male niedopatrzenia gra nieodniosla sukcesu,ktory jej sie zdecydowanie nalezy
W tej grze chodzi o strategie,zgadzam sie,ale czy szyk niejest elementem strategi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
raaistlin
Moderator
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ansalon
|
Wysłany: Czw 19:54, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Serpentes napisał: |
ale czy szyk niejest elementem strategi |
Ludzie w rozsypce i totalny chaos, to na pewno nie jest strategia. Więc możesz sobie odpowiedzieć sam na swoje pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serpentes
Chłop
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:22, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To wlasnie chcialem powiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[DR]Arek
Lider
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Serpentholm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:27, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi sie, że BR nie jest czysta strategią i to mozna zaliczyć do ++, bo w Battle'u ogolnie by to nie pasowało, mogło by byc kilka formacji typu włócznicy stać i nabijac na piki konnice czy cos w tym styly, ale nie chcial bym np. zeby mi sie sami lucznicy ustawiali za wojem, bo w long gameu lubie dzielic i mieszac mojego woja według własnego uznania.
Hmm.. do moich braków zaliczam też podobne elementy jak strzelanie z wyskokosci, czy podobne rzeczy ktore tu wystepuja, powinno być więcej realizmu, typu dzien i noc, wojsko powinno sie inaczej poruszac na bagnach, inaczej na śniegu a jeszcze inaczej po zwykłym terenie, przejscie przez rzeke koniem a na piechote tez powinno byc inne, co prawda tak to bardzo nie przeszkadza lecz mogło by być, ale chyba za dużo już wymagam:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
raaistlin
Moderator
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ansalon
|
Wysłany: Pią 23:22, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Kolejną rzeczą, która mnie irytuje jest bardzo denne AI. Ludzie uciekakają, biegają po całej mapce jak debile, wystarczy chwila nieuwagi a połowy wojska nie masz, bo pobiegła za wieśniakiem do bazy wroga... No i te badziewne boty, budują się, że ty byś tak nie dał rady, bo robią rush razem z eco(niemożliwe), jednostki na pałe byle jakie powstają, a w dodatku wybierają sobie losową drogę, jaką będą szli do twojej bazy... ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serpent5
Chłop
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:19, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mi najgorzej nie pasuje ze jest tak mało fortywikacji i wiekszosc bazy trzeba bronic samym wojskiem bez wsparcia typu wieze mury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serpentes
Chłop
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:33, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wiesz...wydaje mi się, że gdyby były fortyfikacje typu zamki i mury gra straciła by swoj urok.
Battle Realms polega bardziej na "rajdach" na przeciwnika, takie było zalożenie gry, inaczej wyszłoby coś na podobieństwo Age Of Empires.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
raaistlin
Moderator
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ansalon
|
Wysłany: Pon 11:52, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A mi brakuje gołych bab w BR, ot co...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|