Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Minirin
Chłop
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:23, 25 Sty 2009 Temat postu: Wyodrębnianie plików *.H2O |
|
|
Aj, dosyć długo szukałem informacji na temat wyodrębniania tych plików...
Mam pytanie - czy ktoś już to robił - do tego, kto wie czy może można do Battle wrzucić swoje projekty animowane z na przykład 3D Studio Max'a ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
[DR]Arek
Lider
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Serpentholm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:21, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz to wypakować Total Commanderem ze specjalną wtyczką nie pamiętam nazwy, jest jeszcze kilka unpackerów, ale ja mam jeden z lepszych, do tego przetłumaczony i go [link widoczny dla zalogowanych] dam.
3DS Max'em modeli nie edytujesz raczej, też chciałbym poprawić te kwadratowe łby:P Chociaż rozpakujesz to będziesz wiedział czy 3DS to otwiera. BR robili trudno dostępnym edytorem, chyba ParticleMaster się nazywał.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez [DR]Arek dnia Pon 15:40, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Minirin
Chłop
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:51, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Uhm, wielkie dzięki. Pochwalam
Particle Master to tak trochę nie za bardzo... ale używam H2O Tool, bardzo pomocny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Minirin dnia Pon 15:52, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|